a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z #

Retete

Batoane de cereale
  • Timp: 30 min
  • Complexitate: foarte usoara
  • kcal: 230

Batoane de cereale

Daca iti plac batoanele de cereale dar le vrei fara aditivi artificiali din cele comerciale acesta sunt o varianta rapida, usor de preparat si chiar mai ieftina. Batoanele sunt suficient de tari ca sa isi pastreze forma in geanta.  

Briose cu cacao
  • Timp: 35 min
  • Complexitate: usoara
  • kcal: 170

Briose cu cacao

Briose pufoase cu cacao, usor de facut chiar si pentru incepatori, perfecte pentru micul dejun, ca gustare intre mese sau ca desert. Poti adauga in ele stafide sau daca vrei sa fie si mai dulci poti adauga chipsuri de ciocolata.

Carne de vita cu ciuperci si brocoli
  • Timp: 30 min
  • Complexitate: usoara
  • kcal: 350

Carne de vita cu ciuperci si brocoli

O reteta inspirata din bucataria asiatica, cu numai patru ingrediente principale, fara gluten, usor si rapid de facut. Se poate servi ca atare, cu orez sau cu taitei de orez. 

Fursecuri cu ovaz si banane
  • Timp: 25
  • Complexitate: foarte usoara
  • kcal: 150

Fursecuri cu ovaz si banane

Fursecuri pentru micul dejun sanatoase si delicioase indulcite cu banane. Fursecurile sunt moi dar dense. Poti modifica reteta adaugand alune sau nuci tocate sau seminte.

Negresa
  • Timp: 60 minute
  • Complexitate: usoara
  • kcal: 535

Negresa

Prajituri pufoase asa cum le facea bunica din faina, nuci, oua lapte unt si cacao. Foarte usor si rapid de preparat dar delicioasa. Mai poti reduce din calorii daca inlocuiesti faina cu nucile macinate si renunti la ciocolata de menaj.

Orez mexican
  • Timp: 30
  • Complexitate: usoara
  • kcal: 180

Orez mexican

Orezul mexican se face usor intr-o singura cratita care este usor de curatat. Poti adauga orice legume vrei sau sa inlocuiesti ceapa, porumbul, mazarea sau morcovi. 

Pui cu brocoli
  • Timp: 15 min
  • Complexitate: foarte usoara
  • kcal: 450

Pui cu brocoli

Aceasta reteta clasica de pui cu brocoli este plina de arome delicioase, nu are gluten si e gata in numai 15 minte.

Risotto cu ciuperci
  • Timp: 30 min
  • Complexitate: foarte usoara
  • kcal: 290

Risotto cu ciuperci

Orezul cu ciuperci e usor si rapid de facut. Nu are foarte multe calorii si e vegetarian si e chiar ieftin. 

Salata de cartofi cu bacon
  • Timp: 50 min
  • Complexitate: foarte usoara
  • kcal: 350

Salata de cartofi cu bacon

Salata de cartofi e preferata iesirilor la iarba verde si merge bine cu orice fel de gratar sau o poti servi caatare. Se poate pastra pentru a doua zi in frigider intr-un vas acoperit.

Salata hidratanta de vara
  • Timp: 15 min
  • Complexitate: foarte usoara
  • kcal: 275

Salata hidratanta de vara

Intreaga familie iti va multumi pentru aceasta salata racoritoare. Facuta din ingrediente de baza: fasole rosie, ardei gras, rosii cherry, castravete, porumb si avogado are un mare continut de apa (345g/portie) si fibre (15g/portie) dar in acelasi timp are putine calorii si nu contine gluten. 

Salata taraneasca de pui
  • Timp: 15 min
  • Complexitate: foarte usoara
  • kcal: 260

Salata taraneasca de pui

Aceasta salata de pui este usor de facut, are numai cinci ingrediente (pui, telina, ardei gras, ceapa si maioneza) are putine calorii si nu contine gluten. 

Somon cu unt si usturoi
  • Timp: 40 min
  • Complexitate: foarte usoara
  • kcal: 657

Somon cu unt si usturoi

Somon la cuptor cu cartofi si aromat cu usturoi si patrunjel, usor de facut si nu lasa multe vase de spalat.

Supa crema de conopida
  • Timp: 30
  • Complexitate: usoara
  • kcal: 180

Supa crema de conopida

O supa crema de conopida consistenta, fara gluten, cu putine calorii, vegetariana si delicioasa. Nici nu vei simti lipsa laptelui sau a smantanei. 

Supa de pui cu brocoli
  • Timp: 1 ora
  • Complexitate: usoara
  • kcal: 295

Supa de pui cu brocoli

Supa de pui cu brocoli, mazare, morcovi si telina e rapid si usor de facut. Desi este consistenta, nu contine gluten, are sub 300 de kalorii si o poti manca atat fierbinte cat si rece.