Supă de pui

Atunci când rețetele cer să adaugi supă de pui, poți folosi faimoasele ”cuburi concentrate de supă de pui” sau poți opta pentru această variantă mult mai sănătoasă și hrănitoare.

Supă de pui

Categorie: ingredient
Dietă: Fara Gluten, AIP, Paleo
Porții: 6 porții

Valori nutriționale pe porție:
Calorii: 390 cal
Carbohidrați: 6 g | Proteine: 40 g | Grăsimi: 44 g

Timp:
Preparare: | Fierbere: | Total:


Ingrediente:
1 kg oase de pui (oasele de la un pui)
1 ceapă mare
2 morcovi
3 tulpini de țelină
10 căni apă

Instrucțiuni:

1. Curăță legumele, taie-le bucăți mari și pune-le la fiert impreună cu oasele de pui și apa.
2. Când supa începe să fiarbă, aruncă spuma formată deasupra și repetă această etapă până când nu se mai formează spumă.
3. Lasă supa să fiarbă la foc mic timp de 4 ore, verificând-o din când în când și adăugând apă dacă mai este necesar.
4. Strecoară supa, aruncă oasele și legumele, și las-o să se răcească.
5. Împarte supa în 6 părți egale și pune-o în recipiente (sau în pungi pentru congelator).
Sfat: Supa poate fi păstrată timp de 3 zile în frigider și până la 3 luni în congelator.
Sfat: Atunci cand rețeta are ca ingredient de exemplu 6 căni supă de pui adaugi o porție din această supă (indiferent dacă este concentrată sau mai diluată) și restul completezi cu apă.


Votează:
5 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)

Tags: fără gluten, pui, supă, AIP, Paleo