Clatite americane cu ovaz

Textura este putin diferita de clatitele americane clasice datorita continutului mare de oua si lipsei agentului de crestere. Dar cu 21 grame de proteine pe portie, aceasta reteta este perfecta pentru cei carora nu le place sa manance oua la micul dejun. Daca vrei ca aceasta reteta sa fie fara gluten foloseste ovaz fara gluten.

Clatite americane cu ovaz
Preparare: | Coacere: | Timp total: | Portii: 1
Valori nutritionale portie - Calorii: 432 | Carbohidrati: 62 g | Proteine: 21 g | Grasimi: 13 g

Ingrediente


1 banana medie foarte coapta
2 oua
1/3 cana de fulgi de ovaz
1/4 lingurita scortisoara

Instructiuni


1. Pune banana intr-un castron si piseaz-o cu furculita.

2. Adauga ouale in castron si amesteca-le bine.

3. Pune fulgii de ovaz in robotul de bucatarie si macina-i.

4. Adauga ovazul macinat si scortisoara in castronul cu banana si ouale si amesteca bine.

5. Inchinge la foc mediu o tigaie cu o picatura de ulei de masline.

6. Pune in tigaie 2 linguri din compozitie si prajeste pe o parte aproximativ 1,5 minute apoi intoarce clatita pe partea celalta si prajeste-o 1 minut (pana cand se rumeneste pe ambele fete).

7. Le poti servi cu sirop de artar sau miere.

Distribuie:
Imi place:

Voteaza:
1 1 1 1 1