Cum să arăți mai bine într-o săptămână

Nu ți-ai atins obiectivele de dietă primăvara asta? Nu te panica. Încă mai ai soluții pentru a arăta mai bine și a te simți mai sănătoasă. Probabil că nu te vei trezi mâine arătând ca un model de lenjerie - dar sigur te poți simți mai bine și îți poți îmbunătăți digestia într-o săptămână.

Bea multă apă

Apa este esențială - reglează forma fiecărei celule din corpul nostru. Dacă nu bei suficientă apă celulele încep să se zbârcească. Dacă înlocuiești un pahar de suc cu unul de apă economisești 240 de calorii. Deci hidratează-te ideal cu apă iar dacă vrei ca apa să aibă un oarecare gust adaugă o felie de lămâie, lime sau castravete.

Nu apela la curele cu sucuri

Dacă bei numai lichide mai mult de cateva zile, vei avea o dietă total nesănătoasă care are ca efect creșteri și scăderi periculoase ale glicemiei. Cura cu sucuri este calea către înfometare și dă impresia greșită că toate alimentele solide sunt problematice.

Redu cantitatea de sodiu

Studiile spun că 89% din adulți manancă prea mult sodiu în acesta nefiind inclus cel din sarea pe care o adaugam în mâncare. Dacă sarea are efecte negative sau pozitive asupra sănătății este irelevant, pentru că prea mult din orice nu e o idee bună. Consumul de prea mult sodiu este legat de balonare și picioarele umflate, deci funcție de dieta ta, reducerea cantității de sare este o metodă ușoară de a te simți mai bine. Sodiul reține apa deci dacă reduci cantitatea pe care o mănânci nu te vei mai simți așa umflată.

Nu începe să-ți interzici mancăruri

E o diferență între a reduce porțiile pe care le mănânci din anumite mâncăruri și a nu mânca anumite categorii de alimente. Dietele care se bazează pe evitarea ingredientelor ca zahărul și glutenul duc la înlocuirea lor cu alte ingrediente care au același rol în corp ca mierea și produsele pe bază de porumb. Interzicerea totală a unor categorii de alimente poate conduce la un deficit de nutrienți.

Mănâncă mai multe fibre

Mănâncă mâncare, nu prea multă și în principal plante. Legumele bogate în fibre ca brocoli, ardeiul gras sunt o bună sursă de vitamine și nutrienți, și te ajută să te simți plină până la următoarea masă.

Nu te baza pe pulberi și pastile

Poblema pulberilor și a pilulelor este că iau ceea ce au fost odată fructe sau legume și apoi sunt procesate pentru a obține un singur ingredient. E ok pentru cacao, care are nutrienți dar nu ar trebui ca pudrele să reprezinte modalitatea principală de a te hrăni. Atunci când ceva este transformat în pudră folosești o linguriță sau cel mult o lingură și trebuie să te întrebi cât ar fi suficient în timp ce știi exact cât înseamnă o cană de brocoli.

Fii atenta la dimensiunea porției

Porțiile pentru gustări sunt enorme chiar și farfuriile și paharele au devenit din ce în ce mai mari. Majoritatea dimensiunilor pachetelor din supermarketuri și a porțiilor de la fast-food au crescut cu până la 138% față de anii '70. Deci ai grijă la dimensiunea porției iar dacă mănânci în oraș poate ar fi bine să te gândești să iei o parte din porție acasă pentru a o mânca mai tarziu.

Nu te concentra exclusiv pe calorii

Dacă te concentrezi prea tare pe calorii poate fi periculos. Asta este mai ales adevărat atunci când mănânci la restaurant unde majoritatea mâncărurilor cu puține calorii sunt pline de sodiu care te vor face să te simți balonată. În plus ține minte că pentru a slăbi sănătos ar trebui să slabești între 300 și 1300 grame pe săptămână. Această metodă tinde să fie mai sustenabilă decât să slăbești mult dintr-o dată.

Gândește pozitiv

Gândirea pozitivă legată de mâncare e importantâ ăi dacă te simți bine te poate motiva să menții noul stil de viață. În termenii de modificarea modului în care mănânci (e mai mult decât o dietă) concentrează-te pe oportunități și ceea ce mănânci și nu pe mâncărurile pe care trebuie să le reduci. Sunt multe mâncăruri și rețete pe care să le experimentezi, și ai putea învăța să îți placă mâncăruri noi.

Nu aștepta miracole

Sa fim seriosi, dacă mănânci corect timp de o săptămână nu va șterge ceea ce au facut prăjelile și sucurile timp de câțiva ani. Dar, este suficient ca să reducă cele mai iritante aspecte cum ar fi balonarea cauzată de dieta cu prea mult sodiu și oboseala cauzată de scăderea glicemiei. Acestea sunt singurele lucruri care se pot întampla dacă alegi să mânanci corect timp de o săptămână, orice promisiune dincolo de acestea ține mai mult de marketing.

Dacă vei continua să-ți tratezi corpul corect, ar putea fi suficent să pui bazele viitorilor ani de viață sănătosă. Dacă poți să îți demonstrezi că poți să-ți tratezi corpul corect atunci e mai probabil să mentii același stil de viață în continuare.

Votează:
5 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (2 Votes)