5 modalitati de a castiga batalia cu kilogramele

Daca te tot chinui sa slabesti si, desi te straduiesti, kilogramele in plus nu vor sa te paraseasca atunci poate ca sunt cateva aspecte pe care le-ai scapat din vedere.

Iata 5 sfaturi care te vor ajuta sa ai succes.

  • 1. Nu sari peste micul dejun si adauga cel putin 10g de proteine

    Daca mananci un mic dejun echilibrat - incluzand proteine si carbohidrati - acesta iti va furniza energia de care ai nevoie intreaga zi. Daca stari peste micul dejun iti incepi ziua cu bateriile descarcate. Studiile au aratat ca consumarea de proteine dimineata este esentiala pentru a suprima poftele pe parcursul zilei. Surse de proteine includ: ouale, pudrele proteice pe baza de plante si iaurtul neindulcit cu fructe de padure si seminte de in.

    Daca nu mananci la timp organismul va intra in faza de supravietuire si isi va face rezerve pentru ca nu stie cand va mai primi urmatoarea masa. Gandestete la luptatori de Sumo acestea nu mananca nimic toata ziua si seara mananca o masa copioasa - de aici si raportul grasime-muschi pe care il au.

  • 2. Mananca mese mici

    Alege intre: trei mese pe zi cu doua trei gustari, cinci sau sase mese mici pe zi, sau sa mananci la fiecare trei sau patru ore. Oricare din aceste abordari iti va mentine metabolismul in echilibru - glicemia la un nivel stabil. Echilibrul ii va permite organismului sa functioneze la nivel maxim si te va ajuta sa eviti sa te ingrasi. Nu vrei ca glicemia sa creasca sau sa scada brusc, pentru ca asa nivelul energiei va fluctua si el si toate procesele din organism vor fi mai putin eficiente. E mai bine ca glicemia ta sa fie la un nivel cat mai constant pentru ca metabolismul sa functioneze corespunzator.

  • 3. Antreneaza-te moderat si adauga ceva greutati

    Antrenamentele intense sunt foarte bune daca esti multumita de greutatea ta, dar daca te chinui sa slabesti un antrenament moderat va fi mult mai bun pentru tine. Un antrenament de 30 de minute regulat ete mai bun decat unul intes de 90 de minute pe care nu poti sa il sustii decat foarte rar. Exercitiile modareate sunt in special importante daca ai probleme cu glicemia, un antrenament intens asauga mai mult stress asupra organismultui tau facand ca glicemia sa creasca si apoi sa scada. Daca adaugi cel putin 3 zile de antrenamente de rezistenta iti vei accelera metabolismul si vei slabi si mai repede.

  • 4. Mananca pana cand nu iti mai e foame nu pana cand esti plina

    Atunci cand te simti plina inseamna ca deja ai mancat prea mult. Nu ii mai da organismului calorii de care nu are nevoie, asculta-ti foamea si mananca numai cat iti e foame. Cantitatea de carbohidrati proteine si grasmi de care ai nevoie depinde de multi factori inclusiv de obiectivele tale de a slabi, boli etc. O buna tactica e sa incepi cu mult (la micul dejun) si sa termini cu putin, micsorand portiile pe masura ce trece ziua.

  • 5. Fii atenta la "mancatul emotional"

    Atunci cand mananci pentru ca esti stresata, constientizarea este jumatate din batalie. Multi oameni sunt frustati ca au intrat intr-un program de fitness sau de slabit , au facut totul cum trebuie, si nu slabesc dar uita de "micile gustari" din timpul zilei, nu uita ca pentru a consuma caloriile dintr-o singura briosa (~400 calorii) trebuie sa alergi 3km.



Voteaz─â:
5 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)